Časté dotazy
Co si vzít s sebou na koupel, saunu či beauty proceduru?
Nic. Vše potřebné budete mít od nás připravené (osušku, prostěradlo, popřípadě župan).
Jak se dostaneme na koupel, saunu, masáž?
Relax procedury navštívíte v nejnižším patře. V hlavní šatně si ve skříňce ponecháte pouze obuv a bundu, do Relax centra jdete poté v přezůvkách a v oblečení. Odložíte si až dle pokynů maséra či terapeuta v místnosti, kde procedura bude probíhat. Recepce Vás při příchodu nasměruje a ochotně poradí.
Jak postupovat, když mám propadlý voucher?
Poukaz lze prodloužit za poplatek 150kč o dalších 6 měsíců. Poplatek se hradí přímo na pokladně Wellness Kuřim až v den čerpání při příchodu na danou proceduru, kterou je nutné předem objednat (e-mail: relax@wellnesskurim.cz)
Mám voucher na proceduru, kterou nemohu absolvovat, lze vyměnit za něco jiného?
Existuje vždy nějaké individuální řešení, kontaktujte prosím H. Veselou na e-mailu: vesela@wellnesskurim.cz
Lze sestavit balíček na přání, pokud si nevyberu v nabídce?
Ano, kontaktujte prosím H. Veselou na e-mailu: vesela@wellnesskurim.cz
Kde se objednat na saunu, koupel, masáž?
Kontaktujte prosím e-mail: relax@wellnesskurim.cz
Potřebuji pro absolvování koupele plavky?
Ne, nepotřebujete. Doporučujeme bez plavek, místnost koupele je s vyloučením veřejnosti a bez plavek si to lépe užijete.
Můžu na masáž, pokud jsem nachlazený?
Prosím odložte masáž, pokud se potýkáte s jakýmkoliv i počínajícím zánětlivým onemocněním. I běžnou rýmu Vám může masáž výrazně zhoršit, ohrožujete i zdraví maséra.
Jak často můžu chodit do finské sauny?
Pro efekt zvýšení činnost imunitního systému, doporučujeme chodit do sauny 1x týdně a především pravidelně. Dobu saunování Vám rádi vysvětlíme.
Mám možnost čerpat od zaměstnavatele příspěvek z FKSP. Je možné ho využít u Vás?
Ano, stačí zaslat objednávku na e-mailovou adresu havelkova@wellnesskurim.cz nebo ji k nám donést osobně. V objednávce, prosím, uveďte fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, text, který zaměstnavatel požadujeme mít na faktuře uvedený, výši příspěvku a kontakt na Vás. Po uhrazení faktury je možné částku vložit na zákaznickou kartu, abonentní hodinky nebo vytisknout poukazy. Pokud máte jakékoliv dotazy, tak se na nás neváhejte obrátit.
Objednal jsem si poukaz na vašem E-shopu, ale poukaz mi nedošel nebo mi nejde otevřít.
Některé prohlížeče vyhodnotí náš e-mail s odkazem na voucher jako hromadnou poštu nebo spam, prosím, podívejte se i do těchto složek. To stejné vyhodnocení může proběhnout i s odkazem na voucher a je potřeba nejdříve označit e-mail jako důvěryhodný. Kdybyste náš e-mail ani v daných složkách nenašli nebo vám odkaz nešel otevřít, kontaktujte nás na e-mailu havelkova@wellnesskurim.cz.
Jaké benefitní poukázky přijímáte? A co Multisportka?
Přijímáme více typů benefitních poukázek. Více najdete ZDE.